Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Η γραβάτα.

Κατά την συνάντηση που είχε ο πρωθυπουργός της Ελλάδας, Αλέξης Τσίπρας με τον Ιταλό ομόλογό του Ματτέο Ρέντσι δέχτηκε από αυτόν σαν δώρο μία ακριβή γραβάτα, δημιούργημα πασίγνωστου ιταλικού οίκου μόδας. Βέβαια ήταν ένα δώρο αστειότητας αφού είναι γνωστό σε όλον τον κόσμο πλέον ότι ο πρωθυπουργός της Ελλάδας δεν έχει καμιά συμπάθεια στην γραβάτα.
Η συνήθεια των βουλευτών του κυβερνώντος κόμματος να μην φορούν γραβάτα ακόμη και σε συναντήσεις με τους Ευρωπαίους εταίρους έχει γίνει ένα παγκόσμιο θέμα συζήτησης. Σ΄όλον τον κόσμο μεταξύ σοβαρού και αστείου όλοι μιλούν για την απουσία της γραβάτας από την αμφίεση των Συριζαίων. Ποτέ στην ιστορία του το μικρό αυτό αντικείμενο της ανδρικής αμφίεσης, η γραβάτα, δεν είχε γνωρίσει τέτοια δόξα όσο αυτή που γνώρισε τον τελευταίο καιρό. Και τούτο φυσικά το οφείλει στον αρχηγό, στους βουλευτές και γενικά στους οπαδούς του ΣΥΡΙΖΑ οι οποίοι γενικώς κυκλοφορούν χωρίς "το σύμβολο της αξιοπρέπειας" όπως το ονομάτιζε κάποιος καθηγητής μας στα γυμνασιακά μας χρόνια.  
Βέβαια τη μόδα στον πολιτικό χώρο την έφερε ο Αλέκος Αλαβάνος και παρ΄όλες τις κάποιες αντιρρήσεις καθιερώθηκε στο κόμμα και φυσικά εισήχθη και στη Βουλή. Η οποία Βουλή έδειξε να ενοχλείτε ελαφρώς και να σχολιάζει δεόντως ενώ ποτέ δεν την ενόχλησαν οι εμφανίσεις της Ραχήλ Μακρή με τις φωτογραφίες από καραγκιοζάκια πάνω στα κοντομάνικα μπλουζάκια της. 
Κι΄ενώ στη ν Ελλάδα μάλλον όλα δείχνουν πως η άρνηση στην γραβάτα βαίνει καλώς η Ευρώπη σχολιάζει. Μάλιστα από τη στιγμή που οι...αγράβατοι έγιναν κυβέρνηση όλοι πλέον ασχολούνται με την έλλειψη της γραβάτας από την ένδυση τους ενώ δεν είναι λίγοι και αυτοί οι οποίοι ασχολούνται γενικώς με την απόρριψη από μέρους των μελών της ελληνικής κυβέρνησης κάθε όμορφης και κομψής εμφάνισης.
Όμως είναι γεγονός ότι την παράσταση έχει κλέψει ο νέος υπουργός οικονομικών, "ο Τσάρος" της ελληνικής οικονομίας, Γιάνης Βαρουφάκης. Ο Γιάνης με το ένα Ν ο Γιάνης με το αριστερό χέρι στην τσέπη, ο Γιάνης με τα πολύχρωμα πουκάμισα, ο Γιάνης με το χίπικο μπουφάν.  Παρ΄όλα αυτά όλοι δείχνουν ότι ο Βαρουφάκης είναι το κάτι διαφορετικό από αυτούς που μέχρι σήμερα έχουν γνωρίσει στη θέση του υπουργού οικονομικών της Ελλάδας. Συμβαίνει μια γραβάτα ή ένα πολύχρωμο πουκάμισο να μην κάνουν  έναν υπουργό όμως έναν υπουργό μπορούν να τον υπολογίζουν και χωρίς γραβάτα όταν γνωρίζει το ρόλο του. Κι΄ο Γιάννης Βαρουφάκης έδειξε να γνωρίζει πολύ καλά τον ρόλο του.


12 σχόλια:

  1. Ντένη μου κρατάω την τελευταία σου πρόταση!

    "Συμβαίνει μια γραβάτα ή ένα πολύχρωμο πουκάμισο να μην κάνουν έναν υπουργό όμως έναν υπουργό μπορούν να τον υπολογίζουν και χωρίς γραβάτα όταν γνωρίζει το ρόλο του."

    Πολύ σημαντικό αυτό που λες!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα ράσα κάνουν τον παπά ;
    Ασφαλώς όχι αγαπητέ μου Ντένη και χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε!
    Σημασία έχει το έργο.
    Να γνωρίζει κάθε Υπουργός το ρόλο του όπως λες και εσύ στο κλείσιμο σου, και να μην αποκλίνει από αυτόν!

    Ποτέ δεν έδωσα σημασία στην εξωτερική εμφάνιση ενός ανθρώπου ( αν κι εμένα μου αρέσει να φροντίζω τη δική μου ☺)

    Θα δίνουμε τα εύσημα μας σε αυτή την κυβέρνηση όταν θα μας κάνει υπερήφανους με τα αποτελέσματα της πολιτικής της. Άσχετα από την εμφάνιση!

    Την καλημέρα μου και την αγάπη μο , από την πατρίδα
    Αριστέα

    ΥΓ: Η αλήθεια είναι πως για παράδειγμα η χθεσινή εμφάνιση της κ. Κεφαλογιάννη ήταν άψογη και την θαύμασα.
    Αλλά ας ασχολούμαστε με τα ουσιώδη, αυτές τις κρίσιμες στιγμές που ζούμε! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω γράψει πολλές φορές και το έχω πει ότι,
    αυτοί που ήρθαν στην Ελλάδα μετά την λήξη του πολέμου με τις πλατιές γραβάτες και τις κρεμασμένες αλυσίδες έκαναν πλύση εγκεφάλου, στους απλοϊκούς χωριανούς τέτοια ώστε παρότρυναν όλο το κόσμο, την νεολαία να μεταναστεύσει κι αυτή στον παράδεισό τους, έτσι η πίεση των γονέων ήταν τεράστια, για την φυγή προς σε πιο πράσινα λιβάδια, για να φορέσουν κι αυτοί γραβάτες με το να πλένουν πινάκια...
    Τα ξέρεις και τα ξέρω.
    Τώρα γιατί τα λέω; δεν ξέρω
    Για μια ακόμα φορά το ράσο δεν κάνει τον παπά.
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έλενα καλή μου πάντοτε λέω αυτό που πιστεύω χωρίς κανένα φόβο.
    Αυτή τη στιγμή ο Βαρουφάκης όχι μόνο κατέχει πάρα πολύ καλά το αντικείμενο με το οποίο εργάζεται αλλά οι ικανότητές του έχουν κάμει τους "απέναντι" να τον υπολογίζουν πάρα πολύ. Το είδαμε πρόσφατα με τις επισκέψεις του σε ευρωπαίους εταίρους.
    Νάσαι καλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα σου αγαπητή μου Αριστέα.
    Πάντοτε έγραφα στα άρθρα μου και πάντοτε φώναζα στις συζητήσεις μου για την ασχετοσύνη των υπουργών. Πως να ξεχάσω τον Άδωνη υπουργό υγείας; Τι περίμενε ο ελληνικός λαός από αυτό το "πάντρεμα";
    Όσο για την εμφάνιση με βρίσκεις σύμφωνο αφού από παιδάκια μάθαμε στην απλότητα λόγω έλλειψης.
    Για την Κεφαλογιάννη δεν γνωρίζω αφού δεν την είδα χτες. Όμως δεν θα ξεχάσω ότι παρουσιάστηκε στον Πατριάρχη μ΄ένα τολμηρότατο ντεκολτέ.
    Νάσαι καλά καλή μου Αριστέα και θα τα πούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα φίλε Γαβρίλη.
    Να σου πω ότι δεν ήσαν οι λουλουδάτες γραβάτες και οι χρυσές αλυσίδες που ξύπνησαν τους Έλληνες για μετανάστευση. Ήταν η μεγάλη μας φτώχια. Βλέποντας τόση πολυτέλεια πάνω τους ο νους μας πήγαινε στο ότι εδώ βρίσκεις το δολλάριο στο δρόμο. Μόνο που όταν ήλθαμε εμείς το βρήκαμε στα άπλυτα πιάτα των εστιατορίων.
    Νάσαι καλά φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πέρασα να δηλώσω ότι είμαι φαν του κ. Βαρουφάκη, όχι μόνο της εμφάνισής του, αλλά και του κοφτερού μυαλού του! Ναι, μπορεί να μην υπήρξα στα νιάτα μου Ρουβίτσα, αλλά τώρα που μεγάλωσα είμαι Βαρουφίτσα!
    Νάτο και το ποίημα!
    Καλό βράδυ κ. Κονταρίνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητή μου Αθηνά καλή σου μέρα και καλή Κυριακή.
    Σ΄ευχαριστώ που πέρασες από το "Καφενείο μου"
    Στ΄αλήθεια ο Βαρουφάκης είναι ένα κοφτερό μυαλό και όλοι αυτοί που ακούν στο όνομα ¨εταίροι" μοιάζουν να τον υπολογίζουν για να μην πω ότι το φοβούνται και...λιγάκι.
    Αν θέλεις να περνάς και από τα Εφτάνηα θα το εκτιμήσω.
    Νάσαι καλά καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο συμφωνώ μαζί σου!!
    Βάλθηκαν όλοι να σχολιάζουν το ντύσιμο...λες και οι άλλοι με τις γραβάτες ήταν σωστοί..
    Την ουσία την έχουν ξεχάσει όλοι αυτοί...αλλά θα τους προσγειώσουν οι λαοί (ελπίζω)!

    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή μου Μαρία καλημέρα.
    Αυτό προσπάθησα να φωνάξω. Ακούστε κι΄αυτούς που δεν δίνουν σημασία στην γραβάτα αλλά στην αγωνία του ελληνικού λαού.
    Να είσαι σίγουρη ότι κάποια στιγμή οι λαοί θα τους τιμωρήσουν.
    Καλημέρα σου και καλή βδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφη ανάρτηση. Σωστές απόψεις, συμφωνώ απόλυτα. Αλλά ξέρεις τι λέω πάντα;; Όταν ασχολούνται όλοι με τόσο μηδαμινά θέματα όπως η γραβάτα, δεν μπορεί αυτοί οι.... αγράβατοι θα είναι άνθρωποι που αξίζουν στα μάτια τους........αλλιώς θα μιλούσαν για τα πραγματικά τους μειονεκτήματα. Έτσι δεν είναι;;
    Καλή σου εβδομάδα Ντένη μου. Μόλις επισκέφθηκα τα Επτάνησά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαίρομαι που σε βρίσκω και στο Καφενείο καλή μου Άννα.
    Πολύ σωστός ο συλλογισμός σου. Ακριβώς δεν μπορούν να τους βρουν μειονεκτήματα. Στην πολιτική μην ζητάς τιμιότητα και ειλικρίνια. Όλοι αυτοί παίζουν βρώμικα παιγνίδια σε βάρος του λαού της Ελλάδας.
    Σε υποδέχτηκα και στα Εφτάνησα καλή μου Άννα.
    Καλή και όμορφη βδομάδα σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή