Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Η Ελλάδα άρχισε να περπατάει...


Λίγες μέρες μετά από τις εκλογές και μπορούμε να πούμε ότι η Ελλάδα περπατάει. Θα δούμε.
Τα πρώτα από τα όσα περίμενα και είχα γράψει σε σχετικά άρθρα μου έχουν αρχίσει. Την 1η Ιανουαρίου έγραφα στο άρθρο μου OUT OF BUSINESS. Οπωσδήποτε την 25η Ιανουαρίου τις εκλογές θα κερδίσει ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά το ποσοστό που θα πάρει δεν θα του προσφέρει την αυτοδυναμία. Και έγινε. 
Καμμένος - Τσίπρας. Μάλλον κάτι συμφωνήθηκε πριν από τις εκλογές.
Βέβαια μεγάλη έκπληξη για μένα, αλλά και για πολλούς  ήταν η σύμπραξη ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ. Αυτό ήταν κάτι που κανείς δεν το περίμενε. Ο Σοσιαλισμός να συνεργαστεί με τον φασισμό. Διότι ο Καμμένος δεν είναι κεντροδεξιός. Είναι φασίστας. Ακόμη και ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου,
Μάρτιν Σούλτς. Επέμβαση στα εσωτερικά μας.
ο Μάρτιν Σούλτς το είπε. Άτυπα μεν όμως έχει κάποιο δίκιο. Κακώς βέβαια που κανένας από τους υπευθύνους της κυβέρνησης δεν είπε σ΄αυτόν το κύριο ότι δεν έχει κανένα δικαίωμα να ανακατεύεται στα εσωτερικά της πατρίδας μας. 
Η τύχη των ηγετών της προηγούμενης κυβέρνησης ήταν κάτι το αναμενόμενο.
Ευάγγελος Βενιζέλος.....τέλος
 Ο Ευάγγελος Βενιζέλος πρώτος φρόντισε να πέσει στα μαλακά δηλώνοντας την αποχώρησή του από το ΠΑΣΟΚ για να μην γίνει Ζίγδης ή Κουβέλης, όπως σωστά ο ίδιος δήλωσε..
Εν τω μεταξύ δεν ήταν δυνατόν να γεννηθεί μια καινούργια κυβέρνηση χωρίς και αυτή να διαθέτει έναν "Τσάρο". Και φυσικά στο στοιχειωμένο υπουργείο των οικονομικών. Πάντοτε, από εποχής Γεράσιμου Αρσένη, πάντα κάποιος Τσάρος βρισκόταν στο Υπουργείο Οικονομικών για να αποδειχτεί με το πέρασμα του χρόνου ότι μάλλον επρόκειτο για Τσάρο μαϊμού.
Αυτός μάλλον είναι Τσάρος.
Με τον Γιάννη Βαρουφάκη τα πράγματα δείχνουν να αλλάζουν. Ένα οικονομικό πνεύμα με παγκόσμια εμβέλεια, Σεβαστό στους πολιτικούς και οικονομικούς κύκλους. 'Ενας άνθρωπος που δείχνει να γνωρίζει πολύ καλά το αντικείμενο με το οποίο πρόκειται να ασχοληθεί.

Γερούν Νταϊσελμπλουμ. Πήρε την πρέπουσα απάντηση και...αποχώρησε.
Άλλωστε πολύ επιτυχημένη θα πρέπει να χαρακτηριστεί η πρώτη του συνάντηση με τον Γερούν Ντάϊσελμπλουμ.
Κινητοποίηση μεγάλη στους χώρους της Νέας Δημοκρατίας. Η αντιπολίτευση δείχνει να ετοιμάζεται αλλά και να αλλάζει μορφή. 
Ντόρα - Καραμανλής. Μάλλον το νέο δίδυμο της Νέας Δημοκρατίας.
Μεγάλη κίνηση στο πολιτικό γραφείο του Κώστα Καραμανλή. Μέχρι και η Ντόρα πέρασε από εκεί. Και όλα δείχνουν ότι μάλλον ο Σαμαράς μας τελείωσε.Σύντομα προβλέπω και την σχετική ανακοίνωση από τους αρμόδιους. 

Φίλες και φίλοι.
Σας περιμένω στο 
http://eftanhsa.blogspot.com
Πάντα θα βρείτε κάτι ενδιαφέρον

10 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα Ντένη. Σήμερα στην ανάρτηση του ''Επτάνησα'' είδα το λινκ αυτού του μπλοκ δεν το ήξερα.
    Θα δούμε πώς θα πάει η κυβέρνηση Ντένη μου γιατί πολλά μέτωπα είναι ανοικτά και εξαρτάται τι θα κάνει η Ευρώπη....Θα δείξει, νωρίς είναι ακόμη. Όσο για τα άλλα κόμματα........ε όπως έστρωσαν ας κοιμηθούν. Αρκετά μας ταλαιπώρησαν.
    Καλό μήνα να έχουμε με υγεία και αισιοδοξια
    Να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν με εξέπληξε καθόλου το γεγονός της συνεργασίας, αφού ο ΣΥΡΙΖΑ προεκλογικά το δήλωσε ότι θα συνεργασθεί με όλους εκτός από τα δύο (πρώην) μεγάλα κόμματα. Όσον αφορά το πως θα εξελιχθούν τα πράγματα, θα το δούμε στο προσεχές μέλλον... Προς το παρόν απλά παρατηρούμε τις επιλογές και τις πράξεις... Αν τελικά γίνουν πράξεις από όλα όσα υποσχέθηκαν προεκλογικά.... Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ μου Ντένη καλησπέρα σου.
    ΔΣυμφωνώ με τον τίτλο σου. "Η Ελλάδα άρχισε να περπετάει" Πιστεύ ότι κάτι καινούργιο φάνηκε για την πατρίδα μας. Όλα δείχνουν ότι και πάλι θα σηκώσουμε ψηλά το κεφάλι μας.
    Καλό σου μήνα από την πατρίδα.
    Κάτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με τον τίτλο σου. Επιτέλους όλα δείχνουν πως η Ελλάδα τουλάχιστον προσπαθεί.
    Ελπίζω να την αφήσουν να κάνει πράξη όσα πρέπει, γιατί οι εχθροί δεν είναι μόνο έξω...οι πιο υπόγειοι κι επικίνδυνοι είναι μέσα στη χώρα και φόρεσαν το προσωπείο της αντιπολίτευσης.
    Μιας αντιπολίτευσης που εύχεται ακόμα και την καταστροφή της Ελλάδας, προκειμένου να μη διαπιστώσουμε πως απλά ξεπουλούσαν, γύρευε με τι κρυφές συμφωνίες.
    Από την άλλη κλέφτες ήταν..πώς μπορεί ο κλέφτης να διαπραγματευτεί? Κάνει ότι του λένε για να μην τον ξεμπροστιάσουν
    Αργήσαμε λίγα χρόνια να ξυπνήσουμε η αλήθεια είναι και καλά καλά δεν ξυπνήσαμε όλοι αφού δεν του δώσαμε αυτοδυναμία.
    Όσο για τη συγκυβέρνηση με τον Καμμένο, μετά την πρώτη κρυάδα και βάζοντάς τα κάτω, βλέπουμε πως δεν είχε κι άλλη επιλογή
    Με ΝΔ, Πασόκ και κάτι ποτάμια που κρύβουν πίσω τους μεγάλα συμφέροντα εργολάβων, (τους ναζιστές δεν τους βάζω καν) και με ένα κκε να αδιαφορεί, ήταν η πιο σοφή λύση!
    Η μόνη επιλογή αν θες!
    Καλό μήνα κι από δω με ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άννα μου καλή μου χαίρομαι που σε βλέπω και σε τούτο το στέκι μου. Αυτό το έχω για να μην ξεχνώ το επάγγελμα που είχα για 42 ολόκληρα χρόνια.
    Η πατρίδα μας Άννα μου έχει πολλά να προβλήματα τα οποία καλούνται να λύσουν οι νέοι της κυβέρνησης. Απέναντί τους έχουν σκληρούς και αδίστακτους συνομιλητές. Ευτύχημα ότι τους διακρίνει κάποιο θάρρος και θέληση. Μακάρι να πάνε όλα καλά.
    Έχεις πάντα την αγάπη μου καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νίκη μου με χαρά μου σε βλέπω στο Καφενείο μου.
    Συμφωνώ ότι από προεκλογικά ο ΣΥΡΙΖΑ είχε μιλήσει για συνεργασία αλλά ομολογώ ότι κανείς μας δεν περίμενε το συνταίριασμά της αριστερά με τον ακροδεξιό Καμμένο. Περίμενα πιο πολύ το Ποτάμι.
    Ευχομαι να πάνε όλα καλά για τη δόλια την πατρίδα μας.
    Νάσαι πάντα καλά καλή μου φίλη. Καλό σου μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κάτε μου καλησπέρα.
    Πάνω σ΄αυτή την ελπίδα έχουμε όλοι μας πιαστεί. Ότι κάτι καινούργιο φάνηκε για την πατρίδα μας.
    Ελπίζουμε και περιμένουμε.
    Καλό σου μήνα καλή μου και νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα σου αγαπητή μου Μαρία.
    Συμφωνώ γενικά με όσα αναφέρεις. Η νίκη του ΣΥΡΙΖΑ ήταν αναμενόμενη. Αν ανατρέψεις σε μια σειρά άρθρων μου στο www.apopseis.gr θα δεις ότι από καιρό προέβλεπα τη νίκη τους αλλά όχι και αυτοδυναμία.
    Να δούμε τι θα γίνει διότι, όπως πολύ σωστά επισημαίνεις, δεν είναι μόνοοι "απέναντι" ειναι και οι "εντός" Οι οποίοι διαποιστώνω ότι άρχισαν να εργάζονται πυρετωδώς. Πάντως η συνεγρασία με ΑΝΕΛ καλή μου φίλη εμένα συνεχ΄λιζει να με ανησυχεί. Ο Καμμένος δεν είναι πρόσωπο εμπιστοσύνης.
    Νάσαι καλά καλή μου Μαρία και καλό σου μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντοτε αντιπαθούσα τους ανθρώπους με τις γραβάτες, προπαντός αυτούς με τις χρυσές αλυσίδες από μικρό παιδί όταν ήρθα και ξεγέλασαν την τότε κοινωνία, για το πως ζούσαν με βούτυρο και μαρμελάδα...

    Ευτυχώς που ανέλαβαν να κυβερνήσουν την Ελλάδα ανθρώποι εργατιάς αυτοί που δεν πιστεύουν στις γραβάτες

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γαβρίλη φίλε μου, χαίρομαι που αντιπαθείς τις γραβάτες αλλά και αυτούς που τις φοράνε. Να σου πω ότι κάπως έτσι νοιώθω κι΄εγώ.
    Τώρα για το ποίοι ανέλαβαν να κυβερνήσουν την Ελλάδα, μάλλον πιό σωστό, ποιούς εξέλεξε ο λαός της Ελλάδας να την κυβερνήσουν, άφησέ το να το δούμε αφού περάσει λίγος καιρός. Κάπως νωρίς ακόμα.
    Νάσαι καλά φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή